Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

11/3/2011: ΠΟΥΛΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΣΑΣΤΕ

  Αυτό συμπολεμιστή μου, απαιτεί η Γερμανή σιδηρά κυρία. Πουλάτε, αλλοιώς τα επιτόκια θα είναι up! Αυτό προστάζει και η Moody's, αλλά για να έχουν κέρδη τα golden boys της. Τα επιτόκια up!
Μα θα μου πεις... και τώρα; Τώρα κύριοι, θέλει μαγκιά και θράσος. Τα επιτόκια θα είναι up, όσο οι επιλογές για κοκό θα είναι ή η τρόικα ή οι αγορές. Μα θα μου πεις... έχει κι από αλλού κοκό;;; Βεβαίως και έχει. Και η Κίνα θέλει να σου δώσει κοκό και η Ρωσσία... αλλά έχεις βραχνά το μνημόνιο που στο απαγορεύει. Τί κάνεις λοιπόν; Λες κύριοι εγώ μπικικίνια δεν έχω... εσείς δεν μου δίνετε... με διασύρετε, ως εκ τούτου εγώ δεν ακουμπάω τα του μνημονίου σας και πάω σε άλλες αγκαλιές.
  Δεν κατάλαβα... απλά χρωστάω... αλλά από πότε ο ένας δανειστής θα μου απαγορεύσει να πάω σε άλλο; Τί έχουμε;;; Γάμο, όπου το κέρατο τιμωρείται με διαζύγιο;;; (άσε που ακόμα και στο γάμο, και λίγο κερατάκι συγχωρείται που και που για χάρη των τέκνων)
  Το λοιπόν συντρόφια... βουτάμε τα τροϊκανά και τα τέκνα των αγορών, τους αμολάμε το στόρι (Κίνα, Ρωσσία κλπ κλπ κλπ) και η μισή ντροπή δική τους, η μισή δική μας).
  Όσο για αυτά που πρέπει να πουλήσει η Ελλάδα, ας πει κάποιος στην Άγγελα και στους κιτρινιάριδες της Bild, πως όσο και να τους πονάει... ένας Έλληνας, μπορεί να πουληθεί... δύο Έλληνες μπορούν να πουληθούν, η Ελλάδα όμως και δεν πουλιέται και τους κάνει και μάγκιες (από τον Α παγκόσμιο, μέχρι το τρίτο Ράιχ τους) ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου